4 Nisan 2008 Cuma

Eski Fotoğraf Kurtarma ve Fotoğraf Renklendirme Devam

Arkadaşımın gönderdiği diğer fotoğrafları bitirememiştim. İşte onları bitirme fırsatı buldum. Bu sefer biraz daha detaylı oynadım üzerinde. Kıyafetler üzerindeki şekillere de doğal bir hava vermesi için renk kattım.
Yıpranmış eski iki kadın fotoğrafıDüzeltilmiş ve renklendirilmiş eski iki kadın fotoğrafı
Bir diğer fotoğraf ise çok daha zor oldu zira fotoğraf çok yıpranmıştı ve nerdeyse silüet halindeydi. Flu olan fotoğrafta detayları ortaya çıkarmak için uğraşsamda filtrelerin sıkıştığı yerde fırça kullanmak zorunda kaldım. Tabiki kaynak fotoğrafa göre biraz ifadede farklılıklar oldu.
Eski ve yıpranmış eski çocuk fotoğrafı
Düzeltilmiş ve renklendirilmiş eski çocuk fotoğrafı
Nice yeni fotoğraflarda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: